Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 februarie 2010

Ce urmeaza?

Dezvaluirile noi de la Aussiello, pe site-ul EW.com, vor face fanii cuplului Elena & Damon foarte fericiti... Daca mai adauga si ca Julie Plec, producator executiva al serialului, a sugerat deja subtil ca aceasta relatie va intra in prim plan, atunci avem vesti minunate despre aceasta pereche!


Intrebare:"Mor fara Vampire Diaries! Va rog sa-mi spuneti ceva despre relatia Elena-Damon pentru ca ii iubesc!
Ausiello: Atunci fiti pregatiti sa iubiti si acest sfarsit de sezon despre care Julie Plec, producator executiv, mi-a spus ca se va concentra in jurul acestei perechi! Il vom vedea pe Damon incepand sa o priveasca pe Elena ca fiind mai mult decat iubita fratelui sau sau o copie a fostei sale iubite, mi-a spus ea. El va incepe sa o iubeasca si sa o inteleaga ca pe o fiinta umana, asa cum este ea, un lucru care este ironic pentru ca Damon, in mod normal, nu ar da atentie niciunui lucru care implica umanitate. Este ceva bun la mijloc."

Cred ca va fi intersant sa vedem o noua latura a personajului Damon. O intorsatura de situatie care ma face sa devin nerabdatoare. Damon, intelegator si empatic?
Pentru fanii cuplului Elena si Stefan, nu va faceti griji, producatorii ne asigura ca asta nu inseamna sfarsitul relatiei lor.
SURSA

2 comentarii:

  1. OH MY DEAR GOD! Glumesti? Spune-mi ca nu glumesti.. atat de mult mi-as dori sa vad ca intr-un final se intampla mai multe intre Damon si Elena!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci sa te pregatesti k o sa vedem mult Damon and Elena:X:X atat de yummmy:P

    RăspundețiȘtergere